Apr 19, 2010

Tuan rumah tak sihat hari ni

Sejak semalam siti dapat selsema & ada batuk sikit-sikit. Kepala pun pening gak ni. Tapi, hari ni gagah gak gi office sebab ada hal sikit. Takpe la, boss pun takde seminggu nih. Kalau tak larat leh jer tidur atau terus balik. Dah lama gak la siti tak kena selsema. Siti ni kalau dapat selsema memang susah sikit nak baik...huhu....Harap2 cepat la siti sembuh yer. Doakan siti k!

Gambar dari En. Google.

28 comments:

::Mamalyna:: said...

kesian siti, jangan lupa makan ubat yer...Semoga cepat sembuh...

Lelord said...

alalalala ciannya

Ena said...

alahai ciannye siti.. x sihat ye!..

take a rest naaaa.. :P

IbuHakimHaikal said...

Semoga cpat sembuh..try mkn vit C...InsyaAllah.. ;)

LYaFRINA said...

uhuu,,, take care laling...
makan limau sunkist byk2... heheheh...
tp dtg sini dpt maggi td.. tq utk hidangan tu...

iz-AnN عبداللطيف said...

alololo...siannya dia...tak pat ar p jejalan ek...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ciannye
jankit rafiq eh?
moga cepat sembuh yep
agagaga

abah haqq / mak haqq said...

alahai..
semoga cepat semboh ek kak siti..
banyakkan rehat :))

Aiyu Esa said...

semoga cepat2 sihat...

Siti said...

Mamalyna: thanks yer...masalah tul sebab siti mmg liat nak mkn ubat.

Siti said...

Lelord: tu la, kesian kita..huhu

Siti said...

Ena: thanks.

Siti said...

IbuHakimHaikal: ooo..ambik vit C yer..nanti try cari la.

Siti said...

Lya: adoii..gelak siti baca psl maggi..ooo..siti suka sunkist...kang gi beli la.

Siti said...

Izan: huhu...takde gi jln mana pun.

Siti said...

rose: hahahah..tu la..heheh...thanks

Siti said...

makk haqq: time kasih...

Siti said...

Aiyu Esa: time kasih.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sian nyer..
Semoga cepat sembuh yer..
Byk kan rehat!!

kella said...

smoga cepat sembuh! minum air masak byk2 tau.. kalau ada madu, minum sama ngan madu.. Tawakkal.. InsyaAllah..

SyidaMislan said...

siti,
get well soon!

Siti said...

Lily: thanks

Siti said...

kella: terima kasih tuk tips ye

Siti said...

syida: thanks

Ain said...

moga cepat sembuh ya siti.....

kalau nak penawar batuk, boleh tengok kat blog ain....

take care....

Siti said...

Ain: yer ker..ok, nanti ct jgk yer..thanks doakan siti yer.:)

~Siti Hajar~ said...

smga siti cepat sembuh yer...jg2 nti jangkit 3 badik kt umah tuh plk..

sy pon dah rasa nak demam lor, ni penangan jg Danies yg sdg demam la...huk huk huk..

~~*Ummi AFD*~~ said...

Moga cepat sembuh... rasanya memang ramai la yang kena selsema ngan batuk sekarang ni kan...

cuaca pun tak menentu...