Apr 6, 2010

Siti sayang anda semua....


Special dedication untuk semua pengunjung blog siti. Siti sayang anda semua....
Memula siti bukak blog ni, siti terfikir ada ker yang nak baca coretan siti ni. Ke siti yang syok sendiri. hehehehe..Tapi Alhamdulillah ada jugak rakan2 yang sudi jenguk, membaca dan meninggalkan komen.
Kadang2 komen yang ditinggalkan buat siti tesenyum sorang2. Ada yang boleh buatkan siti sampai ketawa terbahak2. Bila siti sedih, ada gak yang cuba memujuk hati. Bila siti gembira, kalian sama2 berkongsi kegembiraan. Terima kasih sekali lagi.....jangan serik yer tuk datang ke blog siti. Anda semua istimewa di hati siti. cheewahhhhh.....

12 comments:

mamalieyna said...

waah dpt hati..! hehe..thanks siti! ^_^

betul tu, kengkadang komen2 kengkwan buatkan kita lebih ceria kan!..teruskan komen mengomen! :)

kella said...

yeyy...dapat sayang plak hari ni!
thanks...

lets spread da love.. and let da love leads da world! yeahh...

Qaseh said...

sayaaaaaaaaang siti jugak....kita sama je...

Lynn Nasir said...

salam,

hmm..i lap u too!!

mama zharfan said...

salam kasih ;)

Zaidah said...

luv u too...muahhhh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Dpt hati yer..

salam kasih & sayang!! ♥♥♥

iz-AnN عبداللطيف said...

aler...ati je ker...no akaun nak tak???hahahaha...

Ena said...

sayang same siti juge.. hehehhe..

yerla betul tu komen2 la membuat kite semagat nak update n3 kan!.. :)

Ibu Alia Kaiyisah said...

terima kasih atas hati itu!.

moga ukhuwah kita akan berterusan, Insya-Allah.

*sayang Siti juga!

mamalieyna said...

siti,
1) click kt signature eina (kt n3 eina la)..
2) akan kuar http://www.mylivesignature.com (create sitinye signature ikut step yg diberikan- akan dpt html code)
3) pergi kt bahagian Setting
4) pastu g bahagian formatting - g kt bhgn post template (bhgn bwh) - paste html code tadi kt ruangan yg disediakan tu..

setle..selamanya setiap kali buat n3, signature tu akan kuar..pastikan signature sentiasa di bhgn bwh la ye..eina ni nk buat tutorial tak pandai, ajar gini jerlah..

hope faham la ye..tak tau gk, tnya la semula ..hehe..

mamaaerish : said...

i luv u too... :)