Apr 2, 2010

Jom makan kue tiaw kerang

Hari tu siti ada terbaca kat blog sapa yer (lupa dah) yang teringin nak makan kue tiaw kerang tu. Sampai berjangkit kat siti sekali sebab tengok gambar yang menggoda tu. Apalagi, siti pun godek2 la peti ais cari bahan-bahan. Sap sap sui...dah siap pun. Jemput makan semer. hehehe...

6 comments:

mamamiera said...

HEHEE.. siti baca blog zai ler yg kepingin mkn kue tiaw kerang tu..
nmpk sedap eh siti punye kue tiaw ni.. zai x reti masak.. zai sroh kedai 'bob char kue tiaw' yg masak.. ;)

Ena said...

ena pun ingat tu kat umah zai kan!..heheheh..

nampak sedap la.. nasib baik ari tu dah makan.. lau tak mau nye ena ajak hubby p makan pasnie.. hehehe..

mamalieyna said...

huhu..dr opis dr nk ngomen, problem mende ntah , asek2 arror je..huhu..

eina nak bgtau, mesti siti baca kt belog zai psl teringin nk mkn kueteawkerang tu...alih2 tuannya dh ngaku dulu dah..hehe..

best tuu..^_^

Uda said...

ni duk tenung lama2 kue tiaw kerang.. boleh berjangkit pulak keinginan tu..

::Mamalyna:: said...

adoii...lapo lagik...huhuhu

hajarus said...

orang kalau pandai masak memang kejap jer siapkan kak... bestnyer akak pandai masak macam2...