Apr 27, 2010

Contest Seiras Wajah

Dah lama rasanya siti tak join contest. Tetiba tergerak hati tuk join contest seiras wajah yang di anjurkan oleh UmmiAbbiQis ni. Dah nak hampir tutup pun penyertaan tuk contest ni. hehehe...Tengok listnya memang ramai yang mencuba nasib.

Gambar seiras wajah yang siti pertaruhkan adalah :-

Kategori : Ibu & Anak
Nama Ibu : Siti
Nama Anak : Muhammad Aliuddin Wafi Bin Hardi
Tarikh Lahir Anak : 27/11/2009

Persamaan yang ada: Ramai yang cakap muka wafi memang sama ngan muka siti (papa jgn jealous yer). Papa pun setuju gak muka wafi sama ngan muka siti terutama sekali tang kening & mata. Papa selalu usik siti psl kening siti & wafi tu. Papa cakap " asal kening wafi takde macam kening ibu, tak macho la"..huhu..sabor jer la. Lagi satu persamma wafi ngan siti, wafi sangat2 manja & kuat nangis macam siti masa kecik2 dulu. he3.

Sapa2 yang nak join, masih ada masa lagi tau sampai 30/04/2010 ni. Klik jer kat banner kat atas tu k!

9 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

wahhh memang seiras...gud luck siti...

Kata Dia Susah Nak Jumpa Tapi Ngaper Banyak Plak Yang Aku Jumpa???

mamalieyna said...

good luck..! memang nmpak seiras ni..HOpe dpt menang k! ^_^

Ain said...

tang kuat nangis tu sama la kita....

hahahha......

tak boleh la nak marahkan anak kan sbb kita pun 2 x 5 ngan dorang juga....

gud luck siti....

Ena said...

wahhhhhh..

nampak seiras tu.. hehe

gd luck!

Lelord said...

gud luck...comelll

liza said...

mmg sama.. semoga berjaya ye.. :)

info said...

mmg ada persamaan....boleh menang ni

Nida said...

Tang mata yang sebiji.... hehe

- Suraya - said...

memang seiras siti....good luck....