Apr 8, 2010

Teka Teki Teka Tekuk GiveAways by Siti (JAWAPANnye adalah.....)

Yuhuuu..ada ker yang ternanti2 jawapan tuk teka teki teka tekuk ni yer. Heheheh...siapa agaknya yang menjawab dengan betul? Jom kita cek jawapannya.

Hadiah yang siti berikan untuk papa pada tahun ini adalah....
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Jam Tangan

Siapa yang jawab betul, sila angkat kain, eh silap...angkat tangan. Kita tengok siapa yang kena. Hahaha..siti belum pergi cek lagi siapa yang bagi jawapan dengan betul. Jap lagi nak gi skodeng.
So, siapa yang bagi jawapan dengan betul, sila tunggu keputusan muktamad yer, sebab siti akan pilih berdasarkan slogan paling MELETOP. Tungguuuuuu....

11 comments:

Mummy Chubby said...

sapala yg amat bernasib baik tu kan? hehe....

Ena said...

bestnyerrr..
saper la insan bertuah ituw!!!..

mamaaerish : said...

wah... bestnyer... tapi eb x jawabla... sbb kalo bab teka teki nih mmg fail... hik3

misz beauty said...

ehehee... dah agak dah mesti salah... nak bg jawapan lg takut kate gile hadiah... hohohoo... pape pun jam tangan tu santek....;-)

fut note * beauty tgh berkira2 nak belikan present tuk Mr. Hubby sempena 4th years love anniversary... ade ape2 cadangan tak kak siti..;-)

MRS. K said...

cantik looorrr

mamamiera said...

wallaaaa.. terlepas pulak nak meneke..
nak teke jam lah ari tu.. kikikihhh acah jer.. x sempatlah nk teke beb.. tu lah sebok dok ngarang story cik sun tu.. ;p sapelah yg betol tu ye.. nk tngok gak!

SyidaMislan said...

yeay!kita teka betul..yahoo!
chop!eh, betul ke?da lupa la..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

mmm...ader class.pandai pilih hadiah utk mr. hubby...

MUMMYAR said...

yeah....betul tekaan ku...hikhik

~aSHa~ said...

eh teka teki yg mana satu ni ye..yg pasal siti dan hubby elok bercuti di mana tu ke...ke yg lain...

Siti said...

asha: haaa..yang tu la..hehehe