Mar 1, 2010

Wafi dah botak

Akhirnya wafi dah botak. hehehe...Bukan main lama siti tunggu nak cukur rambut wafi. Dah 3 bulan baru leh cukur. Sampai rambut wafi dah panjang pastu banyak lak gugur. Masa jannah & batrisyia dulu, abis pantang jer siti dah cukur. Tapi disebabkan majlis akikah & cukur jambul tuk wafi ni siti buat lambat sikit, jadi siti terpaksa la tunggu. Kang kalau siti dah cukur awal2..camnak nak buat majlis cukur jambul yer tak? kang orang nak cukur apa? hehehe..

Rambut wafi ni papa yang cukurkan hari Ahad lepas. Siti tukang pegang wafi jer. Memang siti tak berani nak cukur sendiri. Seriau jer rasanya. Ni pun nasib baik masa cukur tu wafi tidur lena jer. Kalau tak susah jugak. Rambut yang dicukur tu siti kumpulkan & nanti nak bawak gi timbang kat kedai emas. Tengok baper berat rambut tu..leh la sedekahkan duit tu nanti kat surau atau fakir miskin.


Baru siap cukur rambut wafi..nak kena gi mandi..kang gatal2 badan...

4 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi Siti...Wafi looks like U la! ;)

Siti said...

Sis Love: heheh...a'ah..memang ramai yang cakap ikut muka siti.

hajarus said...

tomeynyer muka wafi.. bolat laaa.. geram tengok...

Lynn Nasir said...

salam kenal,

tgh dok belek kepala botak wafi, ternampak plak bantal dan conforter pink tu...sebijik plak ngan anak sulung sy punya. teringat kat muaz masa baby..cilok kakak nyer (mak dia kedekut nk beli baru :p)