Mar 29, 2010

Hati yang gundah gulana

Huhu..hari ni siti takde mood sangat. Hati tengah sedih & gundah gulana.
Tapi, tgh2 gundah gulana nikan, bila siti baca jawapan dalam teka teki teka ketuk tu, siti leh terus tersenyum..hahaha...adoi....

Apepun layan gambar anak2 jer la dulu yer.

Wafi ngan mata bulatnya..adoi...macam nak terkeluor bijik mata... Sekarang Wafi dah 4 bulan. Berat dah 6.3 kg..Alhamdulillah..maintain tiap2 bulan naik 500g.

Hehehe..apa style senyum la Kak Ngah ni buat. Rambut abis nak masuk dalam mata Wafi. Kalau tak ikat gitu la jadinya. Selalu la Wafi mai tarik2 rambut kakak dia tu.

Kak Long takmo lepaskan peluang. Nak gak gambar ngan Wafi.

Tiga beradik

15 comments:

LYaFRINA said...

nape ni.. mood hilang kmana??
aper pyebab gundah gulana tu???
ermmm.. apa2 pon... harap smngat tu pulih n mood dtg kembali...

**Nice pose2 ank siti tu.. tomey smuanya

~~*Ummi AFD*~~ said...

Nape akak, ada masalah ke... rileks, tarik nafas okey... hehe

wah, bestnya ada anak ramai... sal ni suka tengok orang ada anak ramai, tapi tak tau la bila nak menambah. Sebab rasa cam tak sedia je lagi... hehe

Ena said...

Salam..

ena pun ngan gundah gulanan gak.. since weekend lagik.. hu3x.. tp contest siti wat ena tersengeh2 depan pc.. ehehe

comei2 la anak2 ct.. sejuk je mat nengok..

btw.. sabar yeh!

misz beauty said...

tamo gundah gulana okay.... pi blog beauty bace beauty merapu... heheheee =D

kak siti nye baby sume fotostat muka kak siti... hik hik hik.... suke tgk rambut gegerl yg curly cam tu...=)

Siti said...

Lya: huhu..ada sesuatu yg agak meyakitkan hati terjadi smalam..sedih..sedih..sampai hatinya...

Ummi AFD: ok..tarikkk..hembussss..tarikkk..hembus...
hehe..sonok gaka da anak ramai..meriah..tapi tang nak melayan tu...huhu

Ena: gundah dulana gak yer. takpe..nanti hadiah siti sampai..leh la snyum lebih2.

Beauty: hahaa..mmg semer ikut muka akak...papa jeles...hehe

Zaidah said...

la...kenapa plak siti...mesti ade sesuatu yang membuatkan siti risau atau sedih nie...sabor yer siti...tak mahulah sedih..

Hezesuze said...

mak aii bulatnye mata wafi...geram pun ade nie...tp muka sejibik cam siti kan...huhu

Uda said...

ketiga2 anak siti ni..air muka sama jer... ni masing2 ikut muka siti..
bolat mata wafi.. terkejut ngan kamera kut..

zue @ annaleeya said...

nape nih siti??? jgn sedey2 okeh... senyum senyum....

muka anak2 siti mmg sejibik muka siti la...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sama jer muke adik beradik nih.. :)

SyidaMislan said...

Chomel je yg gamba 3org tu ;)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

awat seme takde mood nie?

mak iti..jgn lupe makan ubat ya..

~aSHa~ said...

aler tuan tanah tgh sedih...
meh kita sama2 berhibur..luahkan apa tak puas hati..biar la kami tak bape nak paham...janji hati tu lega...hilang skit2 gundah gelana..ramai dgr ramai teman

Nida said...

Laa.. kesiannya tengah gundah gulana... jangan runsing2, lihat je wajah anak2 pasti duka kan hilang..:)

Syuhada Kamal said...

bulatnye mata baby wafi!..anak2 siti sume iras muka siti ek..bestnyer..org tgk dh sah2 tau anak sape..hehehe