Mar 21, 2010

Stok susu @ 19/3/10


Hehehe..siti tayang stok susu ni bukan tuk menunjuk k. Cuma untuk kepuasan diri siti sendiri selain dari menjadikan gambar ni sumber inspirasi siti.
Siti tahu ramai lagi mama lain yang punya stok susu berganda2 dari yang siti ada. Siti pun selalu gak jalan2 tgk stok susu rakan2 lain. Bukan apa, bila siti tgk stok susu yang banyak2 tukan, kita jadi tambah semangat tau nak kumpul & kumpul lagi stok susu.
Masih jauh lagi perjalanan siti tuk breastfeed wafi sepenuhnya. Memang tinggi matlamat siti. Semoga Allah permudahkan segalanya. Amin.

15 comments:

Ena said...

wow.. banyak nye stok!!

ena, ada award + tag ye. nanti amik la.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

WAH..BYK NYER..

TAHNIAH...

SEMOGA DI PERMUDAHKAN SEGALANYA..

CHAIYOK2X.. :)

diANa hARiS said...

jelesnyerrr tgk stok u byk... congrats mummy!

~aSHa~ said...

ini bukan menunjuk siti, ini namanye cara memberi semangat kepada org luar memproses susu sendiri dan jgn kedekut dgn anak...sampai bagi susu formula...kan?

tahniah lagi sekali...teruskan ussaha...selamat maju jaya

Mama Azlina said...

bagusnya...alhamdulillah..rezeki anak...seronok kan bila kita menyusu anak kita..paling lama mama susukan anak is masa anak nak masuk 3 tahun..then baru stop coz...ramaipulak yg mengejek dia...heheheh..salam perkenalan

UMMU HABIB said...

salam kak. wah,banyaknyer stok susu. seronok tengok.hehe.. teringin nak bt stok jugak. tapi bila fikir xkeje, senang bg susu terus je. sbb baby pon 24jam dgn kita. akak, apa formula nk tambahkan susu ye? hehe..saje je. sarah ada amal minum anmum breastfeeding. nak tanya, elok ke mkn pil tmbh susu tu? hmm..seronoknya tengok gmbr ni..rezeki anak, kan?? amin..

LYaFRINA said...

waaa... banyoknyerr,,,
TAHNIAH2x...
bukan senang ni..
nok satu boley???
hehehehehheee

SITI.. ada tag ni..buat erk:-

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2010/03/tag-about-me-him.html

~Siti Hajar~ said...

wow byknya siti...jeles hjr tgk...hjr pun masih menyusu danies tp susu xbyk sgt lor...

♥Azie♥ said...

tahniah siti...azie pun jeles gak..azie bersalin no 2 pun ssusu tak banyak..teruskan usha mu siti..

Siti said...

Ena: Terima kasih..InsyaAllah..nanti siti buat yer.

Lily: terima Kasih

Diana: terima kasih

Asha: tu la...sama2 kita bagi semangat...terima kasih.

Mama Azlina: lama tu sampai 3 tahun..budak2 gitu la bila dah leh menetek..susah nak lepas.

Ummu Habib: ha..kalau tak keja..takpe kalau tak buat stok..baby nak susu..senang bagi jer terus..hehe
nak tambahkan susu, akak minum air soya, pil asi tu n makan habbatus sauda.

Lyafrina: hehe..terima kasih..nak ker..mai la ambil.
Tag? nanti siti buat yer..byk lagi utang tak berbayar nih..heheh

Hajar: takpe..slow2..think positif..nanti byk la tu.

Azie: Terima kasih :)

kella said...

kak siti! byk nyer stok susu! biar betul... memang macam ni eh?... pastu bila nak bagi bby minum kuarkan aje eh... boleh tahan lama ya kak...
(sorry la byk tanya.. mana tau kot2 turn kita nanti dpt bby senang..) Amin...

mummyar said...

wah...bnyk nyer....sume nyer utk si comel kan....

@e_da said...

salam kenal siti.. seronoknya sy tgk stock susu tu.. bertyuah awak.. sy dpt bg anak sampai 4 bulan lebh je

Siti said...

kella: hehhe...a'ah...kalau dah masuk dlm freezer leh tahan lama.
takpe..nanti bila tiba masanya mesti kella tau camna nak uruskan EBM ni.

Mummyar: ha'ah..tuk wafi la ni.

e_da: salam kenal..terima kasih..takpe..mana tahu lain kali da rezeki lebih.

Shima said...

Siti, byknya susu. Macam mana awk bykkan susu bdn. Nanti bg tips kat blog Akak Shima ye. Anak akak pun masih menyusu badan. Tp akak selamba je minum teh dan tak pantang kecuali dgn pulut je.