Mar 5, 2010

Pagi2 dah frust

Waaa...frust betul pagi ni. My Body Shop All in One Face Base terjatuh & pecah berderai.
Memang terasa sedih sangat sebab baru lagi pakai. Tak sampai separuh pun lagi.
Plannya bila beli tu leh la tahan sampai 2 bulan. Leh la budget2 bila nak beli yang baru.

Dah la hari tu lipstik body shop siti cair sebab letak kat belakang Hilux papa masa balik kampung. Kepanasan lak dia bila duk kat belakang tu. huhu....sedih-sedih....

5 comments:

Ena said...

Salam..

alahai... memg frust kan klu bende yg kite suke pakai & sayang.. jatuh pecah berderai.. hu3x..

mamaaerish : said...

alahai...

xper lipxtick tuh leh ltk dlm fridge balik... insyaallah ok.... (",)

mamalieyna said...

silalah dpatkan yg baru..huhu..siannye..frust tul ni..!

zella said...

tension betul klu bedak2 mcm tu jatuh... habis berderai...
nk pkai pn xde mood
yg penting...syg duit nk beli2 lg heheh

Siti said...

Ena: Frust sgt2...

Mamaaerish: haha..tu la..siti masukkan dlm fridge..tapi dah senget benget jadinya.

Mamalieyna: waaaa..nak beli baru takde budget...huhu

zella:tu la psl...sayang woo duit..