Mar 10, 2010

We're in Blue

Dah lama sumgguh tak letak gambar 3 beradik ni. Sakan sungguh 3 beradik ni kalau suh posing. Pantang nampak siti ambik kamera. Yang lebih2 Kak Long ngan Kak Ngah. Wafi tak tau apa2 lagi. Dia tumpang sekaki jer.

Kak Long suka sungguh wat peace bila ambik gambor.

13 comments:

Nida said...

Salam..

Cutenya semua... geram tengok mata baby..bulatttttt

mamaaerish : said...

nmpk biru la... cute seh... (",)

noy said...

ni mesti gendut ni nanti...macam abag darwish.. :)

Siti said...

Nida: semer anak2 siti mata bulat...huhu

Siti said...

mamaaerish: biru mata hitam ku...huhu

Siti said...

noy: hehehe...nampak bulat kan wafi..

mamalieyna said...

comei2 belaka! syoknya anak dh 3! ^_^

~Siti Hajar~ said...

alola nomey nyer bebudak tuh...geram tgk...skali pandang cam anak2 sy je..geget pipi hero tu kang...geram..

Siti said...

mamalieyna: hehehe..siti ni ala2 express sikit..tu yg dah 3

Siti said...

Siti Hajar: siti pun geram ngan pipi dia..selalu main cubit2..

Uda said...

muka 2 org puteri siti tu.. nampak seiras la.. memang nampak mcm kembar..baik jer wafi bergambar..

Siti said...

Uda: ramai yang cakap kembar..dulu jannah more to muka papa..batrisyia muka siti..tapi bila dah besar..nampak sama lak..

~~*Ummi AFD*~~ said...

wah, kemain lagi 3 beradik ni berposing...

mesti meriah je rumah dengan telatah anak2... best2 keluarga besar... hehe

bulatnya mata si wafi tu.. (",)