May 21, 2010

Si bulat Wafi yang manja

Gambar terkini Wafi. Ambik masa kat rumah MIL...huhu....Sekarang ni Wafi dah start angkat punggung sikit. Mengesot kebelakang jer. Ke depan tak leh lagi. Hahahahaha..

Wafi ni kan manja yang amat. Adoi....buat siti pening kepala tau. Mana tak nya. 24 jam nak berkepit. Kalau dia nak ngan orang lain, ok la jugak. Ni ngan papa pun dia takmo gak..huhu. Kalau papa dukung pun, dia merengek jugak. Cari gak siti ni. Bila siti ambik terus jer dia diam. Sabor jer la. Dua orang jer yang dia suka, Siti ngan Ibu Ros (bbsitter).

Bayangkan lah, kalau siti balik keja, memang siti takleh nak buat apa2 pun. Berkepit jer ngan dia. Pantang siti angkat punggung, mula la dia melalak (kalau nangis biasa2 jer takpe). Dianya nangis tu, Ya Allah, macam ada sakit sgt...huhu...Nak mandi pun tak leh. Mandi sap sap sui jer...hahaha.

Isk, geram tgk gambar ni. rasa nak cubit2 jerkkkkk pipi tu. 27hb ni Wafi genap 6 bulan..huhu. kejap jer dah besar anak ibu nih.


10 comments:

Ju@Lucky^Mummy said...

alololo.. bulat nye mata.. nampak cheeky nye tuh..
hohoho..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..comelnyer..bulat matanyer..
Sama ngan Qis masa kecik dulu..24jam nk berkepit jer ngan lily..tp dh besar skrg ni dh ok dh..

~Siti Hajar~ said...

aduh wafi! bulatnye matamu...sbijik muka siti eh..

hero srg mesti la manja kan tp manja sampai xmo dkt sapa2 pun ni teringat hjr kat Dalia, Dalia dulu xnak sapa2 pun hya nak hjr & tok dia aja, kdg2 shari xbuat apapun, asyik layan dia aja, hjr tau mcmna siti rasa sbb hjr dah kena...hehehe...

Yan said...

betul kata diorang.. bulat betul masa si wafi.. terkejut gambar kena snap eh..

ermm baby mmg mula belajar mengundur dulu baru kedepan

zue @ annaleeya said...

anak laki sorg kan??? layan jerlah..

mmg potostat muke siti si wafi nih... anak ibu kan!!! hehe...

mamalieyna said...

saje je wafi nak manja lebih2 ngn ibu dia, dh besar sket nnti, tokleh dah..kan wafi kan.. ^_^

*mmg gewaam, auntie nk chioum2x..bleh..muaaaah! ^_^

AYU said...

siti..anak kita sebaya la..sama je, anak ayu pun da pandai angkat punggung, ngesot ke belakang, pastu buat bulatan.

Marsha~ said...

anak laki mmg manja dgn mak le kan??? hehehehhee

abah dan mak haqq said...

wafi masam..!!
huhuhu..
duduk sebelah haqq,mesti haqq kalah sebab wafi lebih besar dari haqq..

p/s : haqq kalau kat rumah babysitter tak miang nak dukung pun.. :P

Momma Mia said...

Wafi anak mama yer...? geram ler tengok mata wafi yg bulat tuh..