May 4, 2010

Ni Kak Ngah La..Bukan...Ni Kak Long

Sapa boleh teka ni Kak Ngah atau Kak Long? Hehehehe..Tengok betul2. Hahaha...masa siti tunjuk gambar ni Kak Long Ngan Kak Ngah bergaduh cakap ni gambar diorang. Kak Long cakap ni gambar dia. Kak Ngah pun cakap ni gambar dia. Hahaha..mana satu yer?
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Haaaa..bila dah tengok gambar ni, leh tak teka gambar siapa nih? Dah leh agakkan....
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Ni gambar Kak Ngah la..bukan kak Long. Masa ibu ambik gambar ni, Kak Long tengah tidur. hehehe.....tapi nak ngaku gak tu gambar dia yer. Adoiiiii....tuan punya badan pun takleh nak kenal gambar sendiri. Ni kan orang yang jarang2 sekali jumpa. Mesti lagi confius kan. hahahaha...


17 comments:

LYaFRINA said...

muka k.long n k.ngah copy paste kn.. kalo org xtau..blh jd kembar tu..lya pon confius td..

idah @mama izzya said...

muka derang sama erk...

SyidaMislan said...

muka sama je dua-dua

abah dan mak haqq said...

nanti kak long dan kak ngan ajar haqq bawak beskal ek.. :))

~Siti Hajar~ said...

btl la siti, kalu jrg2 tgk mmg confius, muka 2 badik tu mmg sama, kalu jumpa blh beza tgk ketinggian aja..hehehe...

muka klong ni manis, kngah plk muka nmpk garang ckit...hehehe pandai2 je sy ni..

kella said...

haah la.. muke sema sama!
tidak kembar tapi seiras!
tahniah ya siti!
bukan senang tu..
mcm family kita semua muka lain2 tak da yg sama.. :)

Siti said...

Lya: hahaha..adoi...nampak seakan2 sama..tapi skarang dah ada beza sikit ketinggiannya tu.

Siti said...

Idah: lebih kurang la.

Siti said...

Syida: sama tapi tak serupa...hahaha

Siti said...

mak haqq: buleh..buleh...hehe

Siti said...

Hajar: haaa..mmmga da beza ketinggiannya tu...
jannha mmg muka manis..pastu dia mudah mesra ngan org..batrisyia ni malu2 sikit...hahaha

Siti said...

Kella: hahahaha..tu la..merasa gak ada anak kembar yer walaupun lain tahun...hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sama jer muke 2 beradik ni..susah gak nk kenal yg mana 1 empunya bdn..hehehe..

maszmadi said...

hm, smpai nak gaduh psal gambo.. hehe bbudak nie.. seb baik ibu ader..

mamalieyna said...

auntie pun confius la..apatah lg kak long! hehe.. muka diorang lebih kurang eh.. ^_^

Mak Su said...

muka lebihkurang nak iras iras kot :)

Ena said...

a'a la siti.. same la muke kak long & kak ngah tu. dorg sendiri leh kompius ek?hehe