May 4, 2010

Masak Lemak Cili Api Siput Sedut + Labu

Nyum..nyum.dah dinner ker? Jom kita pakat sedut siput nih. Hahaha...ramai tak yang suka makan siput sedut ni? Siti anak beranak memang suka tau. Huhu...tapikan biasanya siti beli siput sedut ni time adik siti ada la. Sebab dia la yg rajin ketuk ekornya tu. Siti tau masak jer.
Tapi apakan daya, kali ni siti lak yang kena buat sendiri sebab papa dah beli. Hahahaha...benornya malas nak ketuk ekornya tu. Nak habiskan semuanya tu, ambik masa gak tau. Huhu..akak busy la...hahaha...
Apepun, dah siap masak dah. Tinggal nak makan jer..Jemput la yer.


7 comments:

Lynn Nasir said...

sodap bah itu ^^

Lelord said...

adehhhh sedapnya...lela x mkn siput tp ritu b4 darling terbang ke qatar MIL masak siput..pehhhh mabeless

Uda said...

alamak .. sedapnya .. dah lama tak mkn.. last mkn masa zaman hingusan jer..

ct mkn labu ker?..
org tua pesan .. tak elok mkn labu.. bisa bdn.. umur anak 3 tahun baru ok mkn..

mamalieyna said...

ghajinnye masak siput sedut mlm2..mmg leceh kan..tp sedap dimakan..srooot..sroot..hehe..

tp eina biasa buat tak pernh campur ngn labu lak..next time leh buat! ^_^

Nana said...

sedapnye peberet kita nih

Ena said...

ena pun suke.. tapi kene pili ak la.. yg kecik2 je siput tu ena sedut la.. kalo besau2 tak suke la pulak sbb nanti ada anak kan!.. oho..

kuahnye memg best la..

idah @mama izzya said...

erm sedapnyer..lama doh x mkn..masa dok subang lu selalu gak mkn..blk teganu x jupe dah spesis cam gini..huhuhu...
idah guna playar wat patahkan ujung dier..hehhe...