May 8, 2010

Jemput Roti

Dah breakfast ke belum semer nih? Pagi ni kita makan jemput roti yer. Ni salah satu favourate siti tau. Kalau ada roti lebih, memang siti akan buat jemput ni. Carik2an roti tu, tambah tepung sikit, tambah garam/gula & air. Pastu goreng. Rasa dia memang sedap tau. Ada lemak2 gitu. Kalau siti ngadap ni sambil tengok tv, sepinggan pun leh habis. Tak caya? alaaaa..caya la..hehehe...


5 comments:

kitatauke said...

wowww...jemput roti...tak penah try lagi....bole soh wife buat pasni...

LYaFRINA said...

bestnyer...
belum breakfast lg ni...

::Mamalyna:: said...

ai tau wujudnya jemput2 roti nie tp ai tak penah try wat lagi...nanti nak watler...

adda said...

mmg sedap jemput2 roti penah gak makan.. letak cili sikit or lada sulah, yummy

Lynn Nasir said...

lom bekpes lg la siti, meh le sepiring ^^ baru je mlm td snacking jemput2 kentang. ada balance lg bancuhan dlm esbok. jap lg la goreng :)