May 14, 2010

Hari Yang Penuh Debar

Hari ni siti berdebar2 tunggu perlawanan badminton antara Malaysia & China. huhu..Semangat kesukanan sungguh siti ni. Rasanya dah lama siti tak bersemangat & bersungguh2 camni bila nak tengok sukan nih. Yer la, sejak dah kawen & ada anak, takde masa sangat nak layan tv.

Harapan siti, biarlah Malaysia menang walaupun persaingan mesti sengit. Tapi, kalau kalah pun biarlah kalah dengan bergaya..huhu. Yang penting berjuang abis2an.

MALAYSIA BOLEH!!!!
Jom ramai2 kita tengok perlawanan sengit ni malam ni yer, pukul 7.30 mlm.

P/S: Tapikan malam ni papa ajak balik kampung..huhu..sedih sebab harapan nak tengok badminton hancur. Isk..takleh jadi ni. Nak mesej papa jap. Ajak balik kampung lambat sikit, lepas game ke atau balik esok jer. hahaha.....

15 comments:

Ena said...

Badminton punye pasal..

siti pun berdebar2 yeh!.. heheh

MaMa_AdHa said...

samala kite kak.. umi pun tak sabar nak balik petang nie nak tgk separuh akhir badminton.
kak sila ambik tag contest ye kat blog umi

♥LOVE2COOK♥ said...

Betul bersemangat Siti! hehe, sampai takmau balik kampung..;)

Anyways, all the best to Malaysian Team!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Samalah kita Siti..kita pon berdebar2 gak nih..x sabar nk tunggu perlawanan mlm nih..X nk lah M'sia klh..nnt hubby Lily x leh tido..hehe..

MALAYSIA BOLEH!!

Siti said...

Ena: hahahah..tu la psl...adoiiii...semangat kesukanan nih

Siti said...

Mama Adha: waa..sama la kita..suka2...ok nanti akak gi ambik yer. :)

Siti said...

Sis Love: lama tak nampak sisi...hehehe..tu la psl...sanggup tu. kalau tak laju jer nak blk.

Siti said...

Lily: hahaha..kalau kalah takleh tidur yer..siti pun kalau msia kalah mesti kecewa sikit..huhu

Nieza Ishak said...

bestnya balik kampung.

kalo kami balik perak suka balik subuh2 adam .. time anak2 tdo.

SyidaMislan said...

Im Malaysia's Silence Supporter!

kitatauke said...

Malaysia menang..sbb 2 perseorangan team China tarik diri...sakit perut...termakan sambal...:)

Siti said...

Nieza: ooo..suka blk subuh2 yer..sejuk sikit kan.

Siti said...

Syida: takde jd silent supporter, asalkan support..hahaha

Siti said...

kitatauke: hahaha....ni kisah benar ke kisha tipu..hehehe

kitatauke said...

siti:hehheh...kisah sblm diorg makan obat...lepas makan obat...baik la...:)