May 3, 2010

Aduhai......bateri abis la pulak

Huh...tengah2 nak upload gambar tetiba battery habis..sabor jer la. Dah la banyak benda nak citer hari ni. Kena la tunggu esok yer.

Apepun, hari weekend siti amatla memenatkan. Takde rest..huhu....Rasa cam cuti sebulan, dua bulan atau cuti teruss...hahahha....


12 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

lepas ni beli je card reader mak iti oit..tak perlu guna bateri bagai..ngeeee

psst..kita pong nok cuti gok!

mamalieyna said...

samalah kita siti..eina pun rasa cam tak cuti je sabtu/ahad lepas..byk mende nak disetlekan..last2 blog tak terlayan..huhu..

bestkan kalo dpt cuti terus..hehe..

mama izzya@idah said...

olohai siannyer...mesti byk citer tu..
idah pakai tpon cikai jer wat amik gmbr pastu bluetooth terus ke lappy x pakai dah usb kabel..jimat masa dah..

LYaFRINA said...

huhuhuu.. xpe..saboooo..
tunggu esk

SyidaMislan said...

ciannye siti....esok n3 kene letak byk gamba sbb nak cover utk arini skali

Siti said...

rose: huhu....nak kena beli la ni yer? hahaha

Siti said...

Mamalieyna: tu la.syoknya la..bila la hari tu akan dtg..

Siti said...

Idah: haaa..lagi senang gitu kan.

Siti said...

LYa: tungguuuuu..he3

Siti said...

Syida: tu la..ha3

kella said...

adoiiyai .. takpe kita tunggu je gambar2 tu.. kalau ada card reader pun lagi senang tau.. batery takde pon no hal punyer...

iz-AnN عبداللطيف said...

sian kat siti...kena tunggu esok jugak la ek...