Mar 2, 2009

Hadiah dari Wanli

Hehehe..Happy jer hari ni dtg kerja sebab hadiah dari wanli dah sampai. Ni hadiah yg wanli bagi tuk pengunjung yg ke 1159. Siti lah yang bertuah itu. Jom tengok apa yg siti dapat. Terima kasih banyak yer wanli. Lenkali leh bg hadiah lagi yer.


Ni siti agak baju tuk anak2. Sebab kalau siti pakai memang tak muat la. Hahahaha..Tapi nak kena tunggu anak2 besar sikit baru leh pakai baju nih. Thanks wanli. Mesti kakak & adik suka sgt nih.

Gelang pun ada gak. Yang gelang bulat2 tu dah selamat siti pakai. Cantik bangat.

5 comments:

[-suziey-] said...

waa comelnye baju upin tuh..ala siti pakai jek..buat2 muat..ekek:D

adda said...

siti, syafi pn dpt hadiah gak dr anil hari sabtu arituh.. teka hadiah apa? baju upin upin.. seronot betul dia

hezesuze said...

da mai da...musim upin & ipin...

Siti said...

suzeiy: hahaha..kalau pakai gak..jadi cam sarung nangka la jawabnya.

adda: uik..ada gak yer dpt baju upin ipin..leh la boria...hahaha

heze: mmg tgh hangat skang ni citer upin ipin tu..

Siti said...
This comment has been removed by the author.