Mar 20, 2009

TAG Hubby from Adda

Dapat tag ni dari Adda. Excited nak buat tau. Baca jer kat blog adda ada nama siti terus siti ambik. MInggu depan siti akan sambut anniversary yg ke-4, so siti leh la uji sejauh mana siti mengenali papa dalam masa 4 tahun ni..Hehehe..

Here’s a chance to see how well you really know your husband/boyfriend/lover.Cut, paste and fill in the answers, then shoot, you know what to do.The real challenge is to send it to your husband/boyfriend/lover to see how right you really are.
______________________________
1. He’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
Buletin Utama atau apa2 berita...Tepat kul 8 mesti papa duk depan TV..

2. You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?
Mayonis/ Thousand island

3. What’s one food he doesn’t like?
Ermmmm...papa ni makan apa saja...mmg tak pernah memilih..

4. You go out to eat and have a drink. What does he order?
Papa prefer hot water. Kopi 'O" kaw

5. Where did he go to high school?
Ermmmmm..lupa la nama sekolah, tapi kat Sg Besar.

6. What size shoes does he wear?
6/7, tgk pada jenis kasut

7. If he was to collect anything, what would it be?
Errmmm..tak pernah nampak papa kumpul barang. siti rasa papa takde minat tu kot.

8. What is his favorite type of sandwich?
Sardin. hehehe

9. What would this person eat every day if he could?
Ermmmm..papa takde makanan yg betul2 dia gemar. Dia makan semer la...Susah nak agak.


What would he never wear?
Baju batik.. sama cam husband adda. hehehehe...

12. What is his favorite sports team?
Chelsea?Levepool

13. Who did he vote for?
Vote? tak pernah.

14. Who is his best friend?
Papa ramai kawan & semernya bestfriend

15. What is something you do that he wishes you wouldn’t do?
Membebel...papa memang tak suka dgr siti membebel...

16. What is his heritage?
Jawanise

17. What is his favourite colour?
Green

18. What is his habit?
Suka baca surat khabar lama2 bila gi kedai mamak..letih nak nunggu

19. What is he proud of?
Bangga dengan dirinya yg boleh dikatakan succes walaupun takde la belajar tinggi mana.

20. Lastly, do you think he will read this?
Takkan..sebab papa kureng sikit psl internet nih..Apalagi blog. Hahahah

3 comments:

hezesuze said...

ish CT...mesT hubby ang ade yg dia betul2 suke n xsuke...cuba tnya kat dia...hehehe

[-suziey-] said...

hohoho..konfiden je ur hubby xbaca eh..heheh:D

Siti said...

heze: wokey..nanti siti gi tanya dia..hahaha

suziey: confirm papa mmg tak baca..sepenuh hati nih kecuali kalau siti gi tunjuk kat dia blog siti nih. hahaha