Feb 8, 2010

Susu Wafi


Salam....pagi nak tunjuk stok susu wafi..hehehe...siti dah buat stok ni sejak dlm pantang lagi..30 hari sebelum siti masuk kerja. Alhamdulillah...ada rezeki wafi...
Sebenarnya ni la kali pertama siti betul2 serius nak bagi susu ibu sepenuhnya tuk anak2. Masa Jannah & Batrisyia dulu siti duk campur2 gak susu. Tapi bila selalu je baca pengalaman ibu2 yang bagi susu ibu ni tuk anak2 walaupun dah berkerja, siti pun jadi bersemangat gak. Terus tanam azam..tuk wafi ni siti akan cuba bagi susu ibu sepenuhnya selagi boleh. InsyaAllah...

7 comments:

Hezesuze said...

betul tu! susu ibu TERBAIK tuk anak2...

lagik2 anak lelaki nie kuat menyusu betul tak?? hehe

adda said...

untung wafi.

Daddy and ibu to Alia Kaiyisah said...

jelesnya kak tengok stok susus wafi. kita nk buat stok untuk Kaish pun tak dapat. everytime perah just dapat 1 oz je. tu pun dekat 2 jam. sedih!.

Siti said...

sis heze: ya betull..100 markah..hehe

adda: next baby leh la adda bagi susu ibu gak.

ibu to alia: ala..takpe..leh terus berusaha..cuba mkn/minum something yg leh bykkan susu..

Junebunga said...

teruskan usaha mu siti....niat murni nk beri yg terbaik utk wafi insyaAllah berjaya..jgn cepat putus asa yer.. kerapkan mengepam, jgn culas kalau nk maintain susu smpai wafi 2 tahun...

- Suraya - said...

tahniah siti...teruskan usahamu...saya pun sama bf sepenuhnya...

Momma Mia said...

wah sronok tgk stok susu wafi. sesama kt buat stok ASI byk2