Jul 19, 2010

Entry Khas Buat Lya : Kami Prihatin

Gambar dipetik dari blog Abang Mat Gebu


Ya Allah..tak terucap siti bila baru tadi ketika siti melawat blog Abang Mat Gebu, tiba2 siti ternampak gambar Lya. Terus jantung siti berdegup kencang. Tertanya2 apa yang terjadi kepada Lya.

Setelah hampir seminggu siti tak menjenguk & update blog, membuatkan siti telepas semua cerita tentang rakan2 blogger yang lain. Semasa membaca apa yang tertulis di blog Abang Mat Gebu, air mata siti mengalir. Terus siti telefon Lya. Sayu hati siti bila mendengat suara Lya. siti tahan tangisan siti. Walaupun siti tak pernah bersua muka dengan Lya, tetapi siti terasa begitu rapat dengannya, sama seperti rakan2 yang lain. Lya adalah salah seorang rakan yang pernah membantu siti ketika siti menghadapi masalah dalam blog ni.

Masih teringat dua minggu lepas, siti pernah bagitau Lya yang siti nak berjumpa dengannya bila siti balik ke Kuantan. Tapi, tak kesampaian disebabkan masa yang terhad. Terkilan juga siti rasanya...

untuk mengetahui lebih lanjut tentang perkembangan Lya..bileh klik SINI
.Untuk mengetahui tentang penyakitnya..Klik SINI


Buat rakan2 sekalian, sama2 lah kita berdoa agar Lya cepat sembuh & sihat seperti sediakala. ...Amin..terbayang2 wajah comel anaknya, Asya.

Buat mereka yang ingin mengulurkan sumbangan, boleh la menyalurkan ke akaun:

Alyani Binti Amran - 155014985523 (Maybank)




7 comments:

kella said...

ya siti, kita semua pun terkejut, sama sama kita doakan yg terbaik untuk lya..

kella said...
This comment has been removed by the author.
mummy_ayu said...

semoga Lya cepat sembuh...amin..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sian kan?
semoga lya cepat2 la sembuh
sian asya..

hajarus said...

sama2 lah kita doakan agar lya cepat sembuh.... Amin...

mamalieyna said...

tu la lama siti tak update, skali bukak tgk berita cam gini kan..mmg terkejut..hope Lya makin sihat skrg ni..

~aSHa~ said...

lama blog siti sepi...

kita sama2 doakan lya ye...lya kat umah dah