Jun 3, 2010

Wafi dah 6 bulan

Coretan dari Wafi:-

Salam buat semua kawan2 ibu kat alam maya nih. Dah lama rasanya ibu tak update blog. Ibu sibuk la tu....

Ni wafi nak bagi tau, Wafi dah 6 bulan tau (ibu lupa la nak update tu).
Semalam ibu bawak wafi pegi cucuk 6 bulan. Wafi tak nangis pun. Kuat tau Wafi nih. hehehe...Kan Wafi anak lelaki, mesti kena kuat, betul tak?

Berat Wafi dah 7kg, naik 400 gram dari bulan lepas. Alhamdulillah, berkat minum susu ibu. Terima kasih Ibu kerana menyusukan wafi dengan susu Ibu yang cedap tu..Sayang Ibu...

Sekarang Wafi dah pandai tawaf satu rumah, kalau ibu gi dapur, wafi akan cari ibu kat dapur sambil nangis2. Ibu cakap Wafi ni anak manja. hehehe...

Sekarang Wafi dah start angkat punggung sikit2. harap tak lama lagi Wafi leh merangkak la..Ni Wafi tengah cuba sedaya upaya. Doakan moga Wafi berjaya yer.

Oklah, tak boleh nak tulis panjang2. Nanti ibu jeles lak...hehehe...


17 comments:

MRS. K said...

wafi dah boleh makan sedap! suh ibu masak sedap2 okey

mamalieyna said...

alahai syomelnya wafi..dh 6 bulan ye dia...moga terus membesar sihat dan kuat..terus menyusu susu ibu eh...! good boy! ^_^

nnti dpt la merangkak tu, chaiyok2 wafi! gogogo.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Dh 6 bln..dh blh mamam lah nih..
Moga Wafi membesar dgn sihat & kuat!! :)

SyidaMislan said...

cepat betul masa berlalu....semoga wafi membesar dengan sihat (bukan ibu wafi yg membesar, hehehe)

Ju@Lucky^Mummy said...

yey yey.. wafi dah bleh makan.. nak kay eff ci tau ibu.. huhuhu

Lelord said...

dah becor dh dak wafi nih

IbuHakimHaikal said...

Wafi dah 6bln ye...dah boleh mkn buburlah ni..tahniah siti sbb berjaya bf wafi selama 6bln..sama2lah kita berjaya capai 2thn ye..InsyaAllah.. ;)

Zaidah said...

sekejapnyer anak bujang siti nie membesar....cepatlah besar wafi...bleh main ngan firas...

Ena said...

hehehe..

dah besar dah yeh!..

cepat sungguh masa berlalu.. :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hepi 6 months bam bam..:-)

MUMMYAR said...

wahi dh boley makan kan...ibu masak sedap ..nnt mesti wafi bnyk makan....hehhe

adda said...

sekejapan aje dah 6 bulan. makin ensem wafi ni

kella said...

wafi ni macam betul muka siti kan? chumel dia! mata bulat!

jom tengok gambar jom!

SUBHANALLAH

SHAZA said...

wah, dah semakin membesar dah wafi.tomeinya dier.....

Qaseh said...

baby cepat membesarkan...sekejap je..tgk2 dah boleh merangkak n berjalan

~Siti Hajar~ said...

wafi si mata bolat...sggh comel mcm ibunya jgk..

Yan said...

salam siti..
lame tak kemari..
tak perasan siti ade update upenyer..

samela cam qis dulu.. kene inject tak nangis.. agaknye depend jugak pada yg menyucuk tu kot..