Jan 3, 2010

Orang Baru..Muhammad Aliuddin Wafi Bin Hardi

Salam.....
Siti nak war2kan pada semua pembaca blog siti yang siti sayangi bahawa siti telah selamat melahirkan seorang anak lelaki pada 27.11.2009 jam 11.40 pagi. Dah nak abis pantang pun ni. hehehe...Alhamdulillah...siti sekeluarga bersyukur sangat2 di atas kehadiran orang baru dalam keluarga kami. Tambah menceriakan lagi bila Allah swt mengurniakan seorang anak lelaki yang kami harapkan selama ni.

Terima kasih yang tidak terhingga buat semua kawan2 blog yang memberi dorongan dan doa buat siti. Alhamdulillah..semuanya dipermudahkan oleh Allah swt.

Bila ada kelapangan, insyaAllah siti akan ceritakan pengalaman bersalin kali ni + pengalaman bersalinkan Batrisyia yang tak sempat siti ceritakan sebelum ni.



10 comments:

-iLLa- said...

Tahniah ct... Syoknyaa dh ada srpasang kn....

LOVE2COOK said...

Wow, congratz Siti!!! Ur baby is so cute! Ur 2 gals like twins la. :)

Anyways, Happy New Year to U! Wish U lots of happiness :)

ZaiY said...

Alhamdulilah..dah selamatpun siti..tahniah. akhirnya hero muncul juga....kiut sgt..peluk cium utk bby Aliuddin Wafi..muahh..

[-suziey-] said...

congrates siti..take care ok:)

adda said...

comel n bulat Muhammad Aliuddin Wafi. mesti seronok kaka batrisyia n jannah kan..

yanticomel said...

ct...
Tahniah..
mak aih...geram tengok wafi..
nak gomol2 aje...
mesti kakak2 wafi asik nak cium2 kan..

wah..kali nih kene tumbangkan 2 ekor kambing la kan..
hikhikhikhik....

.:uMMiCupCaKeS:. said...

tahniah siti... happy nyer dh dapat baby boy.. :) pasni leh la post tentang penyusuan susuibu plak ek...

Hezesuze said...

TAHNIAH!!
akhirnye doa kalian dimakbulkan ALLAH swt....

dpt 2 ggirl 1 boy....cukup ke?? hehe

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

hajarus said...

tahniah k.ct... alalala tomeynyer baby baru k.ct ni...

anyway anak2 k.ct sumernyer comey2 laaaa....