Oct 8, 2009

Anak-anakku

Macam dah lama sungguh siti tak letak gambar anak2 dalam blog ni. Sementara takde kerja nak buat kat opis ni, siti rajinkanlah diri upload gambar anak2 tuk tatapan pengunjung semua yer. Tak lama lagi akan bertambah lagi sorang.


Siti Miftahul Jannah...3 tahun 7 bulan

Siti Miftahul Batrisyia...2 tahun 6 bulan.

4 comments:

ain said...

oh ye ke..???Tahniah. bila due???

hajarus said...

comeynyer anak2 dara akak ni... paling sker tang bulu maternyer yang lentik tu... cantik rambutnyer... ikut saper la tu yer...

adda said...

wow rindunye dgn siti.. diap tak diam dh nak hampi dah yek nak dpt baby.. siti pekabar?

Siti said...

k ain: due 3/12..tak lama dah...

hajar: hehe..bulu mata lentik iktu adik akak rasnaya..rambut kerinting tu ikut papa diorg.

adda: tu la adda..kejap jer kan..siti sihat buat masa ni..cuma bila perut dah besar ni rasa tak selesa la..sakit pinggang jerk.