Apr 23, 2009

Apa nak citer????

Hari ni tetiba rasa rindu nak tulis something kat blog. Tapi tak tahu nak cerita psl apa..hehehe...
Sebenarnya tengah tak tahu nak buat apa kat office nih. Duk menung jerk..Nak ckp takde kerja..ada la kerja nak kena buat. Tapi, mmg takde mood langsung la. Sian boss dpt staff mcm siti nih. Tapi rasanya leh dimaafkan kot. Hehehehe...

Citer psl perkembangan baby dlm perut ni yg dah masuk 8 minggu. Siti belum pun gi check lagi. Tak tahu bila masa yg sesuai. Sekarang ni pun tgh berfikir2 samada nak gi wat routine check up kat private atau government clinic. Kalau masa kakak & adik dulu, mmg siti check up kat government jer. Memikirkan siti ni yg memang bermasalah dengan HB..selalu la rendah bawah 9.0, elok la kalau siti check up kat government jer. tapi, kena sabor la menunggu turn nak check tu. Kadang2 sampai 3 jam...Huhu...Tu yg siti rasa kali ni nak check up kat private jer. Senang sikit. Malam2 pun leh gi. Takyah susah2 nak kena mintak cuti/masuk office lambat. Apepun, nanti la buat keputusan...Uiskkkk..pening lah...

Bab kesihatan lak, sekarang ni masih lagi pening2 lalat. Muntah2 takde la teruk sgt. Ada la sekali2 jer muntah. Cuma ada rasa loya & mulut rasa pahit jer. Tiap2 pagi memang la payah nak bangun tuk gi kerja. Dalam hati ni rasa mcm nak resign jer atau cuti jer 2 bulan. Tapi, apakan daya...Moga2 Allah kuatkan semangat siti tuk hadapi semua ni dgn tabah.

Apr 22, 2009

Lemak Cili Api Pucuk Paku + Lala

Masak lauk yg simple & senang sebab mmg la tukang masaknya tengah malas sekarang. Jangan la anak dalam perut ni pun bermalas2an mcm ibu dia jugak...Hahahaha...

Awards Lagi

Dah lama betul siti tak edit blog ni haaaa....dah berhabuk dah pun..Hari ni ada mood sikit nak update blog..memula sekali siti gi kumpul dulu award yg diberikan oleh rakan2 blogger...Hahahaha...

Dua award kat bawah ni diberikan oleh Leen. terima kasih banyak yer atas ingatan Leen buat siti. Semoga persahabatan kita di alam maya ini kekal buat selamanya...



Award2 & gift kat bawah ni diberikan oleh Kak Ina..Sayang K Ina sebab tak lupakan siti ye..Terima kasih banyak..kalau ada award lagi leh la bagi lagi yer...






Buat sahabat2 semer yg sudi melawat blog siti jemputlah ambik award2 ni yer..Jgn malu2 tau...
Siti sayang anda semua...Ummmuuaaaahhhh...