Nov 29, 2011

Alhamdulillah...Misi Berjaya

Lilypie Breastfeeding tickers


Alhamdulillah..syukur ke hadrat Allah swt kerana dengan limpah kurniaNya yang telah mengurniakan rezeki kepada Muhammad Aliuddin Wafi. 27/11/11, genaplah umur Wafi 2 tahun, dan genaplah juga 2 tahun Siti menyusukan Wafi. Siti sangat-sangat bersyukur kerana berjaya merealisasikan impian Siti untuk menyusukan Wafi sepenuhnya selama 2 tahun. Sejak dari mengandungkan Wafi siti menyimpan harapan yang tinggi. Walaupun pelbagai dugaan Siti terima, namun Siti kuatkan semangat untuk meneruskan usaha siti. Terima Kasih tidak tehingga buat papa yang banyak memberikan dorongan & semangat. Terima kasih juga buat sahabat-sahabat Siti.....Kak Yati, Nay & Noza yang telah meminjamkan pump susu kepada siti. Tidak tebalas rasanya jasa baik korang pada siti. Hanya pada Allah swt siti momohon agar membalas jasa baik korang semua dengan setimpalnya.

Buat ibu2 di luar sana yang ingin menyusukan anak sepenuhnya terutama ibu2 yang bekerja, kuatkan semangat & jangan cepat mengalah. Hadapi segala cabaran & dugaan yang datang dengan tabah. InsyAllah..dimana ada kemahuan di situ ada jalan. :)

4 comments:

Mak Su said...

ya, bagilah susu badan kat anak. anugerah Ilahi tu.

Syida said...

kita pun still fully bf baby.harap2 dapat teruskan smpai 2thn

mR B said...

hi.. saya menawarkan perkhidmatan kereta sewa pandu di kota kinabalu.. harga budget .. penghantaran ke airport dan hotel2 area kota kinabalu adalah percuma… siapa yang berminat boleh hubungi saya terus di talian 0138999242 ataupun di website kami http://www.kkrentacar.com … terima kasih.. selamat datang ke sabah di bawah bayu

lovely dots said...

Salam

Tahniah kerana berjaya breastfeed for 2 years. Lovely Dots berbesar hati menjemput anda untuk meMENANGi Where's Elmo a peek-a-boo book untuk si kecil kesayangan.

Sila Layari pautan ini -> Lovely Dots March Giveaway untuk mengetahui syarat & langkah-langkah berkaitan.


Terima kasih.